Informace k registraci

INFORMACE K REGISTRACI ÚČASTI NA KONGRESU – DŮLEŽITÉ

Registraci k účasti na kongresu proveďte prosím vyplněním on-line registračního formuláře.
Po obdržení Vaší registrace, kterou budeme považovat za závaznou, Vám bude obratem zasláno potvrzení o registraci a pokyny k platbě. 
Registrace bude ukončena po obdržení platby poplatku na účet kongresu.

Platba registračního poplatku je rozdělena – včasná, běžná a pozdní, a to VČETNĚ ÚHRADY POPLATKU. Samostatná registrace bez úhrady není kompletní registrace do stanovených dat. Nebude-li platba za registrační poplatek uhrazena ve stanoveném termínu pro dřívější registraci, bude Váš poplatek za registraci automaticky navýšen na částku platby za standardní registraci. Pro platbu je rozhodující datum připsání částky na účet kongresu.

Věnujte prosím pozornost správnému vyplnění Vaší e-mailové adresy pro následnou komunikaci. DOPORUČUJEME PŘI REGISTRACI POUŽÍT JINÝ NEŽ NEMOCNIČNÍ EMAIL. DÍKY ZABEZPEČENÍ V NEMOCNICÍCH VÁM NEPŘIJDE POTVRZENÍ REGISTRACE.

 

POPLATKY KONGRESU

Registrační poplatek obsahuje vstup na kongres a výstavu firem, kongresové materiály, certifikát s kreditním hodnocením, potvrzení o účasti, občerstvení o přestávkách.
PRO PLATBU ZE SLOVENSKA POUŽIJTE AKTUÁLNÍ KURZ PRO PŘEVOD Z CZK NA EURO.

REGISTRAČNÍ POPLATKY

Včasná registrace
VČETNĚ ÚHRADY
do 1. 3. 2026

Běžná registrace
VČETNĚ ÚHRADY
2. 3. – 24. 5. 2026

Pozdní registrace
VČETNĚ ÚHRADY
od 25. 5. 2026
člen ČSORLCHHK nebo SSO      
Lékař    3 900 Kč   4 500 Kč 5 000 Kč
Lékař do 35 let / nepracující důchodce    2 200 Kč   2 500 Kč 3 000 Kč
Jednodenní registrační poplatek 2 200 Kč 2 500 Kč 3 000 Kč
nečlen ČSORLCHHK nebo SSO       
Lékař 5 200 Kč  6 500 Kč 7 500 Kč
Lékař do 35 let / nepracující důchodce    3 500 Kč   4 500 Kč   5 000 Kč
Sestra / Nelékařský pracovník    1  200 Kč   1 500 Kč   2 000 Kč
Sestra / Nelékařský pracovník – aktivní účast        300 Kč      500 Kč      600 Kč
IINSTRUKTÁŽNÍ KURZY      200 Kč      200 Kč      300 Kč

 

STRAVOVÁNÍ

Včasná a běžná registrace
VČETNĚ ÚHRADY
do 24. 5. 2026

Pozdní registrace
VČETNĚ ÚHRADA
od 25. 5. 2026

Oběd dne 9. 6. 2026       300 Kč
Oběd dne 10. 6. 2026        300 Kč
Společenská večeře 9. 6. 2026 19.30 – 24.00 hodin 1 250 Kč 1 500 Kč

Veškeré uvedené ceny poplatků a stravy jsou uvedeny dle zákona od 1. 8. 2025 včetně sazby DPH 21 %.

  • O přestávce odborného programu bude podáváno občerstvení.
  • Obědy dne 9. a 10. 6. 2026 nejsou součástí registračního poplatku, objednejte si předem v registračním formuláři. Nebude-li objednán a uhrazen, nezaručíme na místě možnost zajištění.
  • Obědy formou výběru jednotného menu budou podávány v přízemí Kongresového centra.
  • SPECIÁLNÍ STRAVA – pro zájemce zajistíme vegetariánskou a bezlepkovou stravu. Žádáme účastníky, kteří požadující tuto stravu, aby uvedli požadavek do poznámky v registračním formuláři. Strava o přestávkách pro Vás bude připravena u baru během celého kongresu. Obědy pro Vás budou připraveny v místě výdeje obědů.

 

ZAHÁJENÍ KONGRESU – Kongresové centrum ALDIS

8. 6. 2026, 18.00-19.30            ZAHÁJENÍ KONGRESU

19.30-21.00                                  Setkání s vystavujícími firmami

 

DOPROVODNÝ PROGRAM

9. 6. 2026, 18.15, KOMENTOVANÉ PROHLÍDKY MĚSTEM Hradec Králové

Kombinace prohlídky historickou částí města a K salonu republiky (skupina max. pro 30 osob)

Okruh v nejstarší části Hradce Králové. Dozvíte se, kde stál královský hrad i kudy se dalo vstoupit gotickými branami do města. Dále si prohlédnete historické stavby na Velkém náměstí včetně nejstarší středověké stavby, Katedrály svatého Ducha a nejvyšší stavby náměstí, novověké Bílé věže. Náhled do moderní architektury města.

Délka prohlídky: cca 1 hodinu

Cena prohlídky: 150 Kč/os

 

SPOLEČENSKÁ VEČEŘE

9. 6. 2026, 19.30, Nové Adalbertinum, Velké náměstí 32, Hradec Králové

V průběhu večera pro Vás bude vždy pro menší skupinky osob v pravidelných intervalech připravena

  • Komentovaná prohlídka kostela Nanebevzetí Panny Marie
  • Komentovaná prohlídka barokní knihovny s badatelnou.

Prohlídky budou probíhat v pravidelných intervalech.

V místě před vstupem do hlavního sálu večera budou pro Vás připraveny bližší informace.

 

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu kongresových poplatků z ČR (Tuzemská platba) proveďte dle následujících podkladů.
PLATBU ZE SLOVENSKA NEPROVÁDĚJTE PŘES TENTO POSTUP, ODEČTOU SE VÁM I NÁM ZBYTEČNÉ POPLATKY BANCE

Banka                 

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Číslo účtu

1469890009/2700

Název účtu

Šárka Martiníková Marenová

Měna účtu

CZK

Variabilní symbol   

202610

 

PRO PLATBU KONGRESOVÝCH POPLATKŮ ZE SLOVENSKA VYUŽIJTE POUZE SEPA PLATBU
A ZASÍLEJTE NA DEVIZOVÝ ÚČET PLATBY POUZE V EURO.

PŘI PLATBĚ NA TENTO ÚČET V MĚNĚ CZK BANKA NEÚČTUJE POPLATEK ZA PŘEVOD Z CZK NA EUR.

Banka

Československá obchodní banka, a.s.

Číslo účtu

318999328/0300

Stát banky příjemce

Česká republika

IBAN

CZ1103000000000318999328

BIC/SWIFT

CEKOCZPP

Měna účtu

EURO

Účel platby

KONGRES

Jméno příjemce

Šárka Martiníková

ID platby

202610

 

  • Účastnický poplatek uhraďte bankovním převodem – veškeré náležitosti platby získáte z výše uvedených informací a v odpovědi na Vaši registraci.
  • Do zprávy pro příjemce uveďte, prosím, příjmení a jméno účastníka.
  • K registraci si prosím s sebou vezměte doklad o úhradě pro případ nejasností.
  • Daňový doklad Vám bude zaslán na Vámi uvedený email při registraci do 14 dnů po úhradě Vašeho poplatku.
  • Pro zajištění rychlejšího chodu Vaší registrace Vás žádáme o úhradu Vaší platby již před kongresem, jednak poplatek bude za nižší cenu, ale nebudete muset stát ve frontě u pokladny.
  • Nebudete-li mít platbu uhrazenou před konferencí a budete chtít hradit v hotovosti,
    připravte se na hotovostní platbu ve výši Vašeho poplatku.
  • Nebude-li platba za registrační poplatek uhrazena ve stanoveném termínu pro včasnou registraci, bude Váš poplatek za registraci automaticky navýšen.

Živnost pod IČ 69223335 je zapsána v Registru živnostenského podnikání ČR. Živnost je plátce DPH.

 

STORNO PODMÍNKY

Zrušení Vaší účasti může být pouze písemnou formou na email:

martinikova@arkon-produkce.cz

Přijetí Vašeho storna Vám bude emailem potvrzeno. Telefonické storno nebude akceptováno.

Termíny storno podmínek

Bez storno poplatku

50 % poplatku

100 % poplatku

Storno poplatek

do 2. 5. 2026

 3. 5. – 31. 5. 2026

od 31. 5. 2026

 

 

 

Organizační zajištění

Ing. Šárka Martiníková
ARKON produkce
U Chatek 1444/1C
725 25 Ostrava 25

Informace:
Tel: +420 774 889 264
Email: martinikova@arkon-produkce.cz

Živnost oprávněná k organizování konference pod IČ 69223335, plátce DPH, je zapsána v Registru živnostenského podnikání ČR.